Повернення та обмін товару
Ст. 9 ЗУ Про захист прав споживачів вiд 12.05.1991 № 1023-XII
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належного якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використання за призначенням.
Потребувач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. { Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2741-VI від 02.12.2010 }
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачу разом з проданим товаром.
Перелік товарів, що не підлягають обміну з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продаж, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші в розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару на продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару на продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
Докладніше: http://kodeksy.com.ua/pro_zahist_prav_spozhivachiv/statja-9.htm